emmsaan

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

tredjeplats! :D

Av Emma Andersson - 7 mars 2010 18:01

jaha, idag har vi spelat cup, sista med främmestad  

det var värsta deppigt efter sista matchen.

men sen så livade vi upp oss igen   


iaf så kom vi trea, vilket vi är mer än nööjda med   

jag kommer bara sakna allihopa så himla mycket!  


All min kärlek till detta jäkla underbara lag!

     

 

 
 
vickan

vickan

7 mars 2010 19:29

ni var bäst! :) underbart fina bilder också! (L)

tråkigt, :/ nu tar ju J***** och försöker göra oss till damlag. så jävla dålig stil, enligt mig själv! usschianna på honom, ;o

http://www.vickkann.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 18 april 2010 11:32

guuud, vad jag är bra på att uppdatera !   ÄÄLSKA?! om jag kommer ihåg rätt så spelas denna rätt mycket på kronan (; ja, man vill ju dansa iaf! ...

Av Emma Andersson - 4 april 2010 16:20


fan sikket gött väder det är idag eller? :D haha, fast jag har ju inte varit ute något men ändå.. (; i stället har halva dagen tillbringats hemma hos frida med alida :) vi va på fest igår hos åhs, osså sov jag och alida över sen (; linn va oc...

Av Emma Andersson - 2 april 2010 22:35

  Hiss(ar)     JusTin BieBer!  okejokej, jag vet! jag är väääldigt efter, men förrut så tyckte jag inte att han va bra.. nu har jag fått upp ögonen för honom, fatta vad gullig - och jävla BEGÅVAD han är?   hihi, jag har 17 låta...

Av Emma Andersson - 1 april 2010 21:58


  ååh, asså jag rekommenderar verkligen Bella & Tyra show, det är askul! :D det sänds live på torsdagar kl 21.00 på www.bellatyrashow.se :)   ja, och sen, medans jag satt i soffan med allt påskgodis, har jag haft en av mina otroligt inte...

Av Emma Andersson - 1 april 2010 20:59

Hallå på er! :) ja asså, dålig uppdatering, igen! det har ändå inte hänt så mkt.. det är lov! (; jag har mest tränat, varje dag faktiskt! *stolt* så nu kan jag äta allt påskgodis med gott samvete ;p   nu har jag ätit påskbuffé och sitter ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards