emmsaan

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

tröött!

Av Emma Andersson - 14 mars 2010 17:07

Hejhej på er! :)


ja idag var ju första matchen med fc, och nu är jag trött!

hihi, det jobbigaste var nästan att se mickan, mikaela och frida

i det nya stället helt sjukt, jag bara såg på dom och börja fnittra!

det kändes jättekonstigt med röda tröjor och blå shorts.

själva matchen var förjäkla rolig alltså! :D

det var jobbigt, men skönt att få komma ut på planen igen   

vi vann med 2-0, och gissa vilka som gjorde målen?   

mickan och frida!! hihi, najs detdära!


nu sitter jag i soffan och myser, vi kollar på vm i friidrott :)

och imorgon är det skola,jagoch pj ska ha idrotten då! läskigt..



jaja, pusspå't!<3

 
 
Ingen bild

vickan :D

14 mars 2010 19:26

för jävla gött att det gick så bra asså :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 18 april 2010 11:32

guuud, vad jag är bra på att uppdatera !   ÄÄLSKA?! om jag kommer ihåg rätt så spelas denna rätt mycket på kronan (; ja, man vill ju dansa iaf! ...

Av Emma Andersson - 4 april 2010 16:20


fan sikket gött väder det är idag eller? :D haha, fast jag har ju inte varit ute något men ändå.. (; i stället har halva dagen tillbringats hemma hos frida med alida :) vi va på fest igår hos åhs, osså sov jag och alida över sen (; linn va oc...

Av Emma Andersson - 2 april 2010 22:35

  Hiss(ar)     JusTin BieBer!  okejokej, jag vet! jag är väääldigt efter, men förrut så tyckte jag inte att han va bra.. nu har jag fått upp ögonen för honom, fatta vad gullig - och jävla BEGÅVAD han är?   hihi, jag har 17 låta...

Av Emma Andersson - 1 april 2010 21:58


  ååh, asså jag rekommenderar verkligen Bella & Tyra show, det är askul! :D det sänds live på torsdagar kl 21.00 på www.bellatyrashow.se :)   ja, och sen, medans jag satt i soffan med allt påskgodis, har jag haft en av mina otroligt inte...

Av Emma Andersson - 1 april 2010 20:59

Hallå på er! :) ja asså, dålig uppdatering, igen! det har ändå inte hänt så mkt.. det är lov! (; jag har mest tränat, varje dag faktiskt! *stolt* så nu kan jag äta allt påskgodis med gott samvete ;p   nu har jag ätit påskbuffé och sitter ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards