emmsaan

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma Andersson - 31 januari 2010 22:51

Den här helgen har tillbringats med pernilla :)

vi åkte i fredags efter skolan till hennes pappa som bor i skövde :D

jag kan väl säga att vi har shoppat hela helgen (;

osså var vi på avatar, igen :D:D:D

så nu är hela min inkomst slut. och jag fick den för typ en vecka sen.

hääärligt!


nu sitter jag med so-arbetet. också mkt hääärligt! ;)

men jag känner mig faktiskt ganska så duktig :D



ungefär så här mätta var vi efter malins kockkunskaper! mums :)

 


  här kommer några übersöta bilder! :p

     


jag och pj på bion! :) 

 

Av Emma Andersson - 27 januari 2010 19:03

AAAAAAAAAH, JAG BLIR GALEN! ;o

jag gillar inte(!) skolan just nu! :(

i måndags gjorde jag tre läxor,

idag har jag tyska, och en jäkla SO-inlämning.

på fredag är det matteprov.

på tisdag är det engelskaprov.

på onsdag är det so-inlämning och kom-ihågprov.

Inte kul, inte kul. SO är jobbigt.

Jag är på dåligt humör.

blä.


visst är det kul o höra mig klaga? (;

jaja, nu ska jag gå tillbaka till min kära SO (L)


puss på er!

Av Emma Andersson - 25 januari 2010 21:04

skolan idag var faktiskt riktigt bra :)

mycket skratt och fotboll på idrotten (Y)

efter skolan åkte jag och pappa till thn,

jag kände lite för shopping ;D

så nu har halva min inkomst rykt! :)



vit tröja, JC,   vitt linne, JC

blommigt linne, gina tricot

skor, HM     armband, gina tricot

Av Emma Andersson - 24 januari 2010 21:01

Denna dagen började med skidor,

alltså på tv, jag har inte åkt ;p

sen var det dags för träning,

jääävligt skönt var det, och kul! :D

sen åkte jag och mamma och beställde

pizza på N3. N3 special är VÄRLDENS goaste pizza

jag lovar! ;D (fast utan lök)

Nu ska vi kolla på Johan Falk en stund :


Imorgon är det skola, igen..

och anna och vickan, dom oseriösa sötnosarna,

är i SÄLEN med åttorna! :(

Jag tycker iaf att det är roligare med skola (nooot)

helger går väldans fort iaf (:

efter skolan ska jag ta en sväng till thn med pappi :)



pusspuss på er era söta nosar! :D

  målbrottsanna&sheetis(L)

Av Emma Andersson - 22 januari 2010 14:47

Har kommit hem från skolan nu, helg! det är inte

mycket som känns så bra som fredag :p

Ikväll blir det fotbollsträning, i vara. (:

efter det drar jag och pernilla hem till anna och vickan,

där vi ska ha One tree hill-maraton :D


Imorgon kanske jag och mamma ska till thn,

träna lite på gymmet, och sen shoppa loss! :)


Ha en underbar helg! <3



MINAUNDEBARTSÖTAFLICKOR!

 

Av Emma Andersson - 20 januari 2010 16:32

Hellu på er mina kära vänner! :)


Kom hem från skolan för en stund sen, och jag är dötrött nu.

Jag blev verkligen på bra humör sista lektionen,

eftersom jag och pj fick reda på att so-inlämningen

ska in om två veckor! :D (vi trodde den skulle in nästa vecka)

så nu har en stor sten ramlat från axlarna, kan man nog säga ;p

hatar inlämningar! uschpåt! osså väljer man samhäll, det låter ju

ganska så smart va? :) men man får väl lära sig att "tycka om" det.


Ikväll ska jag bara slappa, kaanske skriva lite på so:n, får se :)

pusspuss!

Av Emma Andersson - 18 januari 2010 15:37


You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night

You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile  

uncle cracker-smile



är på strålande humör, vet inte varför, men jag gillar det! :p



och därför bjuder jag på en extra snygg bild! :D 



Av Emma Andersson - 16 januari 2010 18:11

Jahapp, för en stund sen skrev robert till mig på fb att ja skulle till linn ikväll(!)

och det hade jag ingen aning om innan, så jag fick hoppa in i duschen, och nu ska jag göra mig iordning :) tror ni att jag blev stressad eller? ;s

osså är inte systemet öppet på lördagar, så jag fick improvisera lite (Y) blir nog mkt äckligt tror jag ;D

jaja, det kan väl bli kul ändå (;


imorgon är det träning på grus, och man kan ju säga att det är skönt att min träningsvärk sen i torsdags har gått över nu ^^


ha en mysig kväll nudå! (L) pysspyss :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards