emmsaan

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Andersson - 6 mars 2010 22:02

jag har slappat hela dagen idag, väldigt skönt :)

imorses tog jag och mamma en promenad,

men efter det har jag inte lämnat soffan speciellt mycket   


osså har jag ju förstås taggat inför cupen imorgon! :D

hihi, aaaaaaah, vad jag är sugen   



här kommer några sköna bilder från förfesten igår   


               

Av Emma Andersson - 6 mars 2010 11:01

Kronan igår!


dagen började med skola och sen volleybollturnering, haha(!)

vad bra vi va, noot! ;D efter det tränade vi en liten stund :)


sen så åkte jag hem till frida för förfest,

lika kul som vanligt, förfest med tjejerna är bäst helt enkelt!

sedan drog vi vidare till kronan, men åter igen var

förfesten Mycket roligare än kronan  


idag ska jag bara vara hemma och vila inför cupen imorgon :)

jag återkommer med bilder när jag har hämtat min kamera hos frida,

kram   

..

Av Emma Andersson - 4 mars 2010 18:19


En jävligt härlig dag idag alltså! :D

tog en promenad efter skolan, det är så fint ute :)

nu sitter jag och äter en macka,

och ikväll är det den sista sara-träningen! buhu ;(

dom har faktiskt varit mycket roligare än vad jag trodde :p

och nu är vi jättestarka!   



och imorgon är det KRONAN!   


kram på er!

Av Emma Andersson - 3 mars 2010 20:43


sverige-wales


HEJA SVERIGE! :D


sitter i soffan och lyssnar på svenska nationalsången,

det är dags för landslagsfotboll på tvn (;

dessa fotbollskvällar har jag längtat efter!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards