emmsaan

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Emma Andersson - 7 februari 2010 18:55

FRÄMMESTAD IKs DAMLAG


varit på 'likvaka' eller vad man nu ska kalla det för, för damlaget.

Hela laget åkte till g-town och åt lite :)

och nu är jag på ett mkt dystert humör.. :(

så jävla sorgligt är det, att man måste börja spela med GAUTHIOD! :(

vi var ju värsta rivalerna när vi spelade i f-14.

aja, man får väl försöka hitta något positivt i detta?


Igår tillbringades nästan hela dagen med att läsa

När jag hör din röst, så in i helsikes bra är den! :D:D

osså kollade jag ju på melodifestivalen såklart, pain of solvation

var överdrivet överlägsna (;

Och i fredags var jag på KRONAN! ;p mkt mkt kul, fast

det var väl änna ingen bra musik.. ;s



Nu ska resten av kvällen tillbringas med att fortsätta läsa, och kolla

på Australia :) den är skitbra, bara så ni vet :)

puss!



dam-laget! :(


förfest till kronan med pernilla, frida, linn, hanna och michaela(kamerakvinnan) 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards