emmsaan

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Emma Andersson - 15 januari 2010 16:00

 

                                  FREDAG!



aaaah, jävligt skönt med helg nu efter första veckan :p

fattar inte hur ja ska klara mig hela terminen, men man får väl hålla i ^^

öhm, vad har hänt sen sist? inte mkt! Nu har vi teknik tror ja det är på No:n och vi gör en musikbräda eller nåt, kmr inte ihåg vad det heter ;p

osså skulle man löda ihop några delar, också SJÄLVKLART så glömmer jag att blöta ner en svamp som man torkar av lödgrejen på, och den börjar GLÖDA nästan brinna, och det blir RÖK i HELA KLASSRUMMET! Hahaha, och alla typ skratta och skit, och jag LOVAR att thomas inte kommer låta mig glömma det på lääänge ;D han sa att han skulle starta en grupp på fb som stödjer mig i att bränna ner skolan.. får se om han gör det..?! :D:D:D hoppas ja verkligen inte (;

Och på kvällen var det dags för första träningen med Sara Martinsson, arobics :p vi ska träna med henne åtta ggr tror ja det va :) SKITKUL VAR DET! :D:D:D:D:D:D:D:D fast ja har träningsvärk så det skriker om det ;)


ikväll blir det en tråkig, men skön kväll framför tvn :) Let's dance med Mattias! :D


jaajaa, uppdaterar soon :) KISSAR! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards