emmsaan

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Emma Andersson - 16 januari 2010 18:11

Jahapp, för en stund sen skrev robert till mig på fb att ja skulle till linn ikväll(!)

och det hade jag ingen aning om innan, så jag fick hoppa in i duschen, och nu ska jag göra mig iordning :) tror ni att jag blev stressad eller? ;s

osså är inte systemet öppet på lördagar, så jag fick improvisera lite (Y) blir nog mkt äckligt tror jag ;D

jaja, det kan väl bli kul ändå (;


imorgon är det träning på grus, och man kan ju säga att det är skönt att min träningsvärk sen i torsdags har gått över nu ^^


ha en mysig kväll nudå! (L) pysspyss :)

Av Emma Andersson - 16 januari 2010 15:43

jag har precis varit ute på en promenad, med mp3n min (;

och så kommer den här låten, alldeles nyinlagd. och jag börjar grina.

låter väldigt töntigt, jag vet, men lyssna så fattar du vad jag menar :)

när jag gick där, och grät, så kände jag att jag ville sjunga den inför hela skolan, bara för att dom skulle få höra den. Men sen kom jag på att

det ville jag inte alls, för jag vill inte kunna texten. Då sjunger man bara med. Jag vill inte det, utan jag vill bara lyssna och njuta av den.

Och sen vill jag lyssna på den om och om igen. Men ännu en gång kom jag på att, nej, det vill ja inte, för då tröttnar man på den, och det vill jag inte!


Såå, lyssna och njut :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards